Örömmel és büszkeséggel osztjuk meg veletek, hogy több hónapos komoly munka eredményeként elkészült a Dreher új reklámfilmje, amelyet már a tévében is láthattok.
Célunk az, hogy az új reklámfilm új szemlélettel és új üzenettel inspirálja a magyarokat a márka szlogenjére, vagyis arra, hogy annyi a világ, amennyit beletöltesz. Mert, hiszünk abban hogy félig semmit sem érdemes csinálni – töltsük tele az életünket úgy, ahogy mi magunk szeretnénk! J Ugyanez a szemlélet igaz ránk is, itt a sörgyárban, hiszen mindannyian tudjuk és büszkén valljuk, hogy nem érdemes félig finom sört csinálni. Ez a szemlélet köti össze a Dreher márkát és az embereket, és ez a hozzáállásunk köszön vissza a filmben is.
Az új szemléletet tükröző reklámfilmmel és a kapcsolódó közterületi, valamint digitális reklámkampánnyal a célunk az volt, hogy példaértékű kommunikációval erősítsük Magyarország legsikeresebb prémium sörmárkáját.
A friss és izgalmas új üzenetet nagyon szép képi megvalósítással ötvöztük, hogy hatékonyan tudjuk megszólítani a fogyasztókat – szerintünk egy egyedi és igazán szerethető film készült – reméljük, Nektek is tetszik!